Found it yay

Tänkte börja inlägget som en liten fortsättning på det förra och berätta att jag hittade skivan hihi. Letade i typ hela  huset sen kom jag på att jag kanske skulle kolla i vårat "skivfodral" med massa skivor i, och där var den ju såklart. Men... Jag dog inte.. för typ alla låtar var sämst "kvalitet" elr va man säger & det var typ bara sånna som jag kommer ihåg, aja! Har fått tillbaka mitt internet hemma också! så nu kan jag blogga hur mycket jag vill :)
 
Nu är det ju SOMMARLOV också!!! Skolavslutningen var BÄST. Niorna grät, jag grät inte. Eller ok, ska inte ljuga. Grät faktiskt också när jag skulle därifrån och kollade betygen. OBS, det var glädjetårar!! Sa till och med till Mamma att jag skulle krama min mattelärare nästa gång jag träffade henne, men insåg sedan att jag gick lite över gränsen där assåe. Hihi nej alltså det är inte så att jag ogillar min mattelärare, det är kramar jag ogillar, NO HUGS.
Höjde iaf ganska många betyg och det är jag glad för! Nu äre bara att hålla kvar de nästa år då :s
 
Så ikväll har jag räknat ut mitt meritvärde och det var väl helt ok. Har också kollat på gymnasie hemsidor osv, vet inte varför eftersom jag bara går i 7an, men JA. Eller ja, snart går jag ju i 8an. Men står hittils fortfarande fast vid mitt val, Skvadern. Hehe. 
 
Men har väl inget mer att säga nu så bajbaj. :D
 
 
Bild från Egypten, saknar så mycket. :(
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar