I'm back :D

Hejhej. Nu har jag varit borta fett länge för jag var ju som sagt hos mormor/Moa från söndag-torsdag, sedan kom jag hem i torsdags då och var hemma här en dag med Olle som kommit hem hihi. Och sen på fredag morgon så åkte vi till Vigge aka sommarstugan och firade midsommar med farmor och farfar. Och IGÅRKVÄLL kom jag hem!! Så skönt att äntligen va hemma för assåe, jag har inte haft wifi på typ en vecka ;s Och mitt 3G är sluuuuuuut :'( :'(
Men jag har haft jätte kul med "kalas" hos Moa osv, ätit mycket tårta, galoperat barbacka på Sejfur (observera att vi satt 2 personer på hästen omggggg), försökt övervinna min rädsla att skjutsa någon på cykel men tyvärr misslyckats, badat, åkt furuviksvagn efter mini-fyrhjuling, ätit mycket chips, spelat GTA 5 = coolt, osv osv osv. Orkar inte skriva så mycket men det var iaf skiiiit kul där.
I vigge gjorde vi typ ingenting, eller jag gjorde ingenting, kollade på åtta avsnitt av PLL pga regn. Men det är ju kul att Ollis är hemma iaf :D Fast hon åker idag så.. Men nu orkar jag inte skriva mer så tjaobao bloggen!
 
ngn random bild från en av filmerna jag sett i helgen, STARSTRUCK!!! Hahha nejdå men hejdå.
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar