MÅSTE HITTA DEN!!!

Heej. Såg precis på Camp rock, (don't ask why), också kom jag på att när jag var typ åtta/tio (?) så brände Olivia en skiva åt mig, okej kom på nu att om jag brände en skiva MÅSTE jag vart typ åtta lol. I alla fall, då brände Olle en skiva åt mig som hette typ "Claris Favoriter" elr nått i den stilen, och jag kommer ihåg den sååå väl. MEN, jag kan inte hitta den. Jag vill så gärna kolla vilka låtar som var på den för det var typ Hannah Montana, Jonas Brothers, Amy Diamond osv och jag MÅSTE hitta den !!! Får panik jag har letat typ överallt. Men jag vet att fodralet brukade ligga typ i min bokhylla fast i den var det en Agnes skiva, fast på baksidan av fordralet stod alla låtar som var på skivan. Alltså be till Gud att jag hittar den för jag kommer bokstavligen dö om jag inte hittar den. Och OM jag hittar den så kommer jag också dö.
Btw, Mitt internet här hemma funkar inte pga åska för nån dag sen så det är därför jag inte bloggar...
Hejdå 👋


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar