Halloj

Hehm, JA. Nu börjar det närma sig sommarlov (yay) vilket betyder INGET skolarbete. Alltså jag vill typ springa fem varv runt huset och ba skrika av lycka för tänk, i sommar kommer man kunna ligga och sola typ varje dag och bara lyssna på musik!! hur grymt??? Särskilt jag kommer ligga i solen hela dagarna eftersom jag har ca noll friends att va med hemma OCH jag har precis skaffat spotify premium så då kan ja lyssna på musik i stugan med!! Men ja, fortfarande en skolvecka kvar :/
Och ja, som ni ser så tänkte jag börja blogga lite igen, har brist på liv nu när jag har så otroligt mycket fritid, vilket är BRA, men ja, u get it. Har även tagit bort alla gamla inlägg, tänkte skaffa en helt ny blogg men orkar inte lol. Nu tänkte jag iallafall ha lite mer av en fototblogg hehe. Så japp vi får väl se hur det går med bloggen denna gång. Hade bara lust att börja blogga idag så sen ser vi vart det leder. Och URSÄKTA om det blev lite stavfel här och där men jag ser inte datorskärmen pga solen (sitter ute) så don't kill me. Men nu ska vi inte klaga på solen för den gör oss brun och fin. Men det var väll allt för nuet antar jag, hejjjdå.
 
 
 Min kusin hihi
Observera att fotot är taget av mig hehe, ganska stolt assåe, nerå men hejdå.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar